Näst sista dagen

Imorgon är sista vardagen som mammaledig. Hur kunde tiden gå så fort och vad har jag gjort på mina dagar? Tror största delen av tiden har sett ut såhär: Upp tidigt, lämna Lowe på dagis/i skolan. Dötid hemma, hämta Lowe igen, göra mellanmål, dötid, laga kvällsmat, natta barnen, gå och lägga sig själv. Inte ofta jag har haft någon här hemma eller varit och hälsat på ngn. iaf inte om man jämför med dötiden. Nu låter jag kanske bitter, men det är jag inte. Jag har haft mysiga stunder tillsammans med barnen ju. Men jag kan ångra att det inte blev mer träff med vänner. Denna lediga tiden jag haft nu kommer jag aldrig mer att få. Men gud så skönt det ska bli att få börja jobba och träffa vuxna människor. Att få prata med vuxna människor....det har jag verkligen saknat nu när jag gått hemma. Alla verkar liksom ha varit upptagna på sina håll. Men jag ska inte gnälla. Både Janni och Sabina har tagit sig hit nu de senaste veckorna. Är verkligen glad att Janni vill köra hit ändå från Sölvesborg för att göra mig sällskap om dagarna. Önskar att vi hade bott närmre. Problemet är bara att jag inte vill bo i Sölvesborg. ;)

Nej, nog tajat om det. Dags att laga lite kvällsmat och få Lowe i säng. Han har verkligen varit trött om morgnarna nu.

Förresten...jag vet att jag är dålig på att kommentera era bloggar emellanåt....men är det någon som fortfarande läser min?

Hoppas att ni alla haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag läser din :-)

2011-02-10 @ 18:06:02
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Min co pilot är tjejen jag jobba hos :-) Vi kallar varandra de då jag inte får berätta vad hon heter imed tystandsplikten m.m.. Men så funkar vi så bra ihop att vi nästan avslutar varandras meningar och så och då sa hon att jag var hennes co pilot, utan mig kunde hon inte få hem "skeppet" (henne i rullstol) :-)

2011-02-10 @ 18:24:48
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sara

Jag läser =)

2011-02-11 @ 23:06:13
URL: http://sarathore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0