Äntligen!

Äntligen har även jag upptäckt appen till bloggen. Nu blir det mkt lättare! Tackar Johanna för det eftersom jag läste det i hennes blogg! Många på jobbet som inte mår så bra just nu. Tänker på er och hoppas att ni snart mår bättre. Var rädda om er! Själv går jag med huvudvärk varje dag, enorm trötthetskänsla och känner mig lite yr emellanåt. Kollade mitt blodvärde på jobbet igår och det var nu uppe i 155. Vilket är det högsta värdet man som kvinna bör ha. När jag kollade för ca 2 mån sedan låg jag på 135. Jag gjorde ngt som man inte bör göra och googlade detta. Antingen uttorkad, lungsjukdom eller blodsjukdom! Ja vad ska man tro om inte det värsta. Ändå kan jag inte förmå mig själv att söka hjälp. Jag tänker att nej det är nog inget, samtidigt som det håller på att äta upp mig. Jag känner mig allt annat än frisk. Men kanske handlar det bara om att man är en utarbetad småbarnsförälder som får dra det tunga lasset själv....för det mesta iaf. Nu till ngt positivt: jag har nästan varit rökfri nu i 5 veckor, med undantag för att jag tagit 1-2 på helgerna. Kan fortfarande känna suget, men inte på samma sätt. Det är skönt att slippa vara bunden till det som man var innan. Oj blev ett långt inlägg... Men kanske fler och kortare hädanefter!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är som slutat röka!!! Grattis :) Glad för din skull..



Hoppas du snart mår bättre och att du börjar slappna av lite.. De finns inga måsten utan man kan ta de senare..

2011-10-06 @ 23:12:59
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sara

Ja det var riktigt drygt. Trött var jag dagen efter vill jag lova. Tack! <3

2011-10-10 @ 14:42:28
URL: http://sarathore.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättebra att du försöker sluta röka Ellie! Du förtjänar verkligen inte att bli sjuk i lungcancer... Så håll dig borta från möget ;-) Ses väl på lördag?! Kramskrams

2011-11-08 @ 20:21:17
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0