God Jul!

Julaftonsmorgon och det finns snö kvar =). Inte så fruktansvärt mkt men iaf lite snö. Var enormt uttråkad igår. Jeppe var trött när han kom hem så han målade lite lister och gick sedan och la sig. Jag och Lowe spelade igenom alla hans spel från spellådan och mumsade på lite julgodis. Kvällen slutade med att jag somnade i soffan till tv 4:s uppesittarkväll....utan bingolott. Och Lowe satt vid datorn hela kvällen och spelade.

Tycker att sambon min borde vara pigg och vaken nu, men han var tydligen i behov av sömn. Själv vaknade jag kl 05.00 och låg sedan vaken i sängen till 06.00 innan jag bestämde mig för att det inte var lönt att ligga kvar. Så nu har man hunnit med lite mysfrukost och en dusch.

Är så nervös inför att få värkar idag....jag vill ABSOLUT INTE föda idag!!! Nej, idag ska jag fira jul hemma hos svärmor med god mat och med min lille Lowe och övriga. Inte ska han behöva sitta utan mamma och pappa på självaste julkafton. Nej du lillasyster, du får lugna dig tills dagen gått förbi.

Ser fram emot att snart väcka Lowe så han får öppna sina julklappar.

God Jul på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra Evergren

Håller tummarna för att ni hinner färdigt där hemma innan hon vill titta ut :)



Hoppas hon även kommer den dagen du vill :P



Massor av kramar

2009-12-25 @ 21:38:36
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0