Vinterkräksjuka!

Tyckte väl att jag mådde dåligt igår. Och sedan kom det med besked. Kass i magen blev jag och fick världens magknip. Därefter blev det kaskadkräkning. Som tur var höll kräkningen sig till var 3:e timme, Och sista gången var vid 21.00 tiden. Så en lindrig variant, men jobbig iaf. Idag har jag bara lite huvudvärk.

Detta ledde till att jag fick fira min födelsedag ensam på soffan med en spann medans Jeppe o Lowe fick åka iväg och äta go mat. Roligare kan man ju ha det. :( Jag har iaf helgen att se fram emot om jag nu inte drabbas igen. Då blir det middag och bio med älsklingen. Jag fick iaf en fin present av Janni och Mattias som Jeppe hade med sig hem. Så det tackar jag för! =)

Äntligen hittade jag min julbelysning så nu lyser den där ute på trädäcksräcket. Annars har det inte hänt så mkt idag. Har tvättat och strykt tvätt. Lowe skulle egentligen ha varit på dagis idag och jag skulle ha passat på att köpa uteblommor. Och på torsdag skulle jag fått gå på ultraljud, men även detta fick ställas in. Dessutom får ju inte Lowe vara på dagis förens jag har varit symtomfri i 2 dagar. Så med andra ord blir det inte förens nästa vecka.

Peppar peppar att det nu dröjer tills man drabbas nästa gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0