1 veckas ledighet har gått!

Ja, nu har det redan gått en hel vecka av ledigheten. Kan säga att jag har verkligen inget problem med att somna längre. Det har varit tidiga morgonar varje dag så idag passade jag på att sova till 09.40. Riktigt skönt och välbehövligt!

Igår hade jag några arbetskamrater och deras små barn på besök. Trevligt och det var fullt ös på de små barnen. Kan säga att jag hade helt glömt bort hur det var att springa efter Lowe när han var liten och rev allt i sin väg. Nu är man ju van vid att ha grejer framme. Ja, det ska bli intressant att se hur det blir när lilltjejen kommer. Tur att bokhyllorna är fastskruvade i väggen. :-)

Idag blir det till att göra det som faller mig in. Sen ikväll är det gympa för Lowe och jag hoppas på att tv:n fungerar när det är DHW på tv. Den fungerade ju inte i gårkväll när det regnade....jäkla boxer!!! Riktigt skräp är vad det är!

Fick även ett glädjande besked igår. Lowe har fått en dagisplats i Önnestad. Så han börjar där from 12/1-10. Känns skönt att slippa köra hela vägen till stan för att lämna honom, men samtidigt e det med en tår i ögat som jag låter honom byta förskola. Han trivs ju så bra på NalleMaja och fröknarna är verkligen underbara.

Men det ska nog gå bra på det nya dagiset också.

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken tur att jag har en fungerande tv =) Tack för ikväll vännen! Nu ska jag gå och lägga mig. Skulle gjort det för en stund sen men så fastnade man här. Moa sover redan.. GODNATT ! !

2009-11-10 @ 23:48:45
URL: http://sarathore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0