Måndag 16/11

Då var ännu en helg avslutad och jag går snart in på min 3:e lediga vecka. Känns som att jag får sätta lite fart här hemma nu med att sortera och röja färdigt. Man vet aldrig när hon bestämmer sig för att komma.

Blev lite skraj igår kväll då det kändes som att jag fick lite värkar. Vid 16.30 började det med regelbundna sammandragningar varannan till var 5:e minut som dessutom gjorde ont. Inte värre än att det gick att stå ut, men jag hade en molande värk under tiden. Så här höll det på tills klockan var läggdags, dvs till kl 22.00. Som tur var så släppte det och jag har sovit gott hela natten. Vill absolut inte ha bebis nu med tanke på att vi har mkt kvar att göra. Så jag hoppas att hon håller sig lugn nu, iaf 3 veckor till. :-) Det är full fart i magen vill jag lova.

Igår var vi på barndop. Lilla Moa döptes och hon var så fin i sin dopklänning. Så det har varit att hitta på denna helgen med. På söndag blir det färd till Ullared för inhandling av julklappar. Och då blir det premiär för mig som aldrig någonsin varit där. Helgen efter blir det julfest på Yllan med Jeppes jobb och sedan lite julskyltning på stan med min kära mamma.

Åhh...jag längtar så tills den 1:a advent. Om mindre än 2 veckor tänker jag sätta upp alla mysiga ljusstakar. *myyyssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0