Vaccinet taget!

Idag bar det av mot Vårdcentralen för vaccination. Det gick snabbt och kändes knappt. Lowe ville inte följa med in utan satt snällt kvar i väntrummet medans jag fick sprutan. Jag börjar känna mig en aningens öm i armen och värre lär det säkert bli. Men det e skönt att ha det gjort så att man slipper oroa sig för att drabbas av svininfluensan.

Det har varit 2 lata dagar nu, vilket har varit väldigt skönt. Sovit till 09.40 båda dagarna och mest suttit framför datorn. Så jag får väl bryta latheten om en liten stund för att slänga igång en maskin tvätt och lägga in det som är nytvättat.

Vädret är tråkigt höstigt och trädgården ser helt förfallen ut. Hoppas att jag orkar ta itu med den innan nästa fredag.

Ska sätta mig ner en stund senare ikväll och försöka planera hur vardagsrummet bäst ska möbleras. Datorn tar en onödigt stor plats...men det finns inte så många andra ställen att sätta den på. Särskillt inte med tanke på att första jacket just nu befinner sig där datorn är.

Nåja, det blir väl bra i slutändan hoppas jag. Vill ju ha lite ordning nu innan bebben kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0