Bloggdags!

Magen växer och frodas.

Hur gör man egentligen med en blogg? Hur får man fin bakgrund osv....??? Mkt man inte förstår så här i början.

Här är jag med magen iaf, då gravid i v.29 (28+0). Idag är jag i v. 30 (29+5). Tiden går fort och det är jag glad för. Längtar efter ledighet, julmys med familjen och efter vår nya familjemedlem. From idag så har jag 10 arbetspass kvar. Nu börjar den riktiga nedräkningen... Ska jobba natt hela helgen, så på måndag morgon återstår 7 pass.

Det var väldigt mörkt ute i morse när jag vaknade, så längtan efter adventsljusstakar och annat mys blev inte bättre förstås. Kommer slänga upp juleljusen så fort jag får chansen till det. Julen är som sagt kort, när den väl är pyntad så är den redan över i princip.



Påbörjan av renovering av bebisrum. Här har det precis plockats bort en diskbänk som stod i hörnan.

Nu händer det grejer.

Och så här blev det efter lite gips... :-) Hoppas nu bara att grabbarna jobbar på lite i helgen så att det händer ännu mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0