Inhandlat till bebben!

Nu börjar jag redan fundera över vad som ska packas ner till den kommande bebisen. Jag har inhandlat "de första kläderna" (låt oss hoppas att det e en tös nu). Och det e väl dags att bege sig till babyproffsen för att hämta ut babyboxen. Kan inte minnas att jag hämtade ut en sådan när jag väntade Lowe.

Detta kittet har jag inhandlat

   

Bilder: http://shop.hm.com/se/

Mkt återstår att fixa, så jag hoppas på en tripp till IKEA snart, men innan dess behöver babyrummet bli färdigt och det e en del kvar att göra. Väggarna ska gipsas, spacklas färdigt och målas. Golvet ska jämnas till och nytt golv ska läggas. Sedan har vi lite lister o gardinstänger som ska upp. Och kanske en taklampa. Undrar hur allt ska hinnas med innan hon anländer.

Dessutom är jag på hugget och vill att våran kära hall och trappa oxå blir färdig....det har stått stilla i över 2 år nu. Och jag e vääääldigt trött på att leva i den röran. Jag kommer att fixa den själv nu när jag e ledig om inget görs. Fast gipsa väggar och lägga golv e ju inget jag kan precis, men slipa o måla trappan iaf.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0