Tandvärk!

Det är nog det mest fruktansvärda man kan ha, tandvärk. Jag vill aldrig mer behöva uppleva en sådan intensiv smärta. Var nära till tårar i morse när hon sa att det inte fanns ngn tid förens på tors den 29/10 (hela 10 dagar dit). Men fick rådet att ringa under e.m. för att se om ngn lämnat återbud. TACK till dig som gjorde det och gav mig en tid kl 13.30!!! Visst är man nervös för vad tandläkaren kommer att säga och tycka och vad det kommer att kosta. Får väl i värsta fall dra ut tanden, och kommer det vara obehagligt/göra ont? Säkerligen!

Gick av mitt nattpass i morse, så jag e glad att tandvärken väckte mig. Annars hade jag sovit till 13.00. Nu återstår 7 nätter.

För övrigt gick jag in i v. 31 igår. Idag är jag med andra ord i v. 30+1. Magen växer och viktuppgången hitintills ligger runt 10,3 kg. Tycker att det kan stanna där.

Nu ska jag gå in i duschen och göra mig redo för att köra till tandläkaren.

Säger lycka till, till mig själv!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0