v.32

Idag går jag in i v.32 (31+0). Jag har en väldigt aktiv bebis i magen. Jag längtar sååå tills hon kommer. Fast först och främst längtar jag nu tills jag har gjort de 6 nätterna som jag har kvar så att jag kan få gå hemma och mysa och vila. Inväntar även lönen nu så att mer gips kan inhandlas till bebisens rum och till hallen. Det måste ju bara bli färdigt nu. Tänk att slippa leva i en byggröra när man går hemma med bebis. Det ska bli så skönt. Man har mkt nock att tänka på då.

På fredag ska jag gå på stan med mamma. Då ska jag inhandla lite allt möjligt tänkte jag. Och på onsdag blir det ultraljud. Hoppas nu att vi verkligen kan se om det är en tös eller ej. Men det borde vi kunna. Det är mkt som händer denna veckan tycker jag + att jag ska jobba alla nätter utom 2. det vill säga att jag bara är ledig på onsdag denna veckan och då ska jag upp tidigt för ultraljudet.

Annat som jag hoppas på är att J på lönekontoret har hunnit bli färdig med mina papper och skickat ner dessa till avd. Måste ju skicka in nu så att jag inte står utan pengar lagom till jul.

Jag längtar efter en tripp till Ullared, blir nog att jag åker med svärföräldrarna. Så kan jeppe vara hemma med Lowe för det e nog ingen hit att asa med honom. Då ska det inhandlas till bebisen och julklappar till familjerna. =) Tänk att man kan fyllas av så mkt glädje när man tänker på shopping!!! *Hoppar upp och ner*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0