Glad!

Denna veckan har jag varit en aning slarvig. Men hållt igång rätt då bra iaf. Måste bara säga att jag vägde mig nu på morgonen och jag trodde väl aldrig att vågen skulle visa att jag nu bara har 0,5 kg kvar tills jag nått mitt första mål. Sedan att jag har 5-6 delmål kvar bryr vi oss inte om nu. Varje mål jag når gör mig överlycklig. Och jag tror att jag bara ska mäta mig 1 gång i månaden för att verkligen kunna se resultat. Blir så peppad av att se resultat!!!! Snart passerar jag en gräns på vågen...=) =) =) Kan det vara så att jag denna gången kommer att lyckas fullt ut, att jag då äntligen kommer kunna plocka upp alla kläder från källaren? Jag ger mig själv detta året ut. Annars kastar jag alla kläderna som jag inte kan ha.

(Obs, Sandra...läs min komentar i mitt förra inlägg)

Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0