Skärtorsdag!

Idag är det skärtorsdag och därmed startar påsken och påsklovet.

Har nyss kommit hem från nästan 1 timmes promenad. Underbart väder ute idag! Det är lite så där varannan dags väder. Ska berätta om en sjuk sak jag såg under promenaden. Bestämmde mig för att ta ett annat håll idag och detta huset har jag kört förbi tidigare och sett 3 goldenretrivrar på framsidan. Inget konstigt, de verkar gilla hundar. Men nu när jag kom gåendes från andra hållet så dök där upp en massa skällande hundar (alla golden). Fick det till 11 st på långt håll. Och när jag passerade så såg jag att det fanns lång många fler än 11 st. Alltså en uppfödningsgård eller vad man kallar det. Men många av hundarna var ju vuxna hundar. Hur gör man då? De behöver ju komma ut och röra på sig de med. Det var inte en jättestor trädgård för dom att springa i. T.o.m vår trädgård är större. Och vem vet, de kanske tar några rundor med hundarna i olika omgångar. Vad vet jag, jag passerar ju inte så ofta. ;) Men det kändes helt galet iaf.

Så var det också den 1 april idag och Saga blir 3 månader. Ska bjuda på lite bilder nu för det var ett tag sedan.

Saga 100319:


Saga
100319:


Saga 100326:



Härlig lördagsfrukost 100327:



Fina ägg som Nellie och Bertil målat:



Lille Gabriel är kvick som få:



Här kan man allt hålla i sig:


Nellies påskägg till Lowe:



Sötaste Draken Casper hälsar på:



Lilla godingen Moa hälsar också på:



Saga 3 månader 100401:



Lite påskpynt:


Påskriset:


Krukan på framsidan:



Och så här blev resultatet med nya krukor och lite blommor:


GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilka snygga krukor! Var har du köpt dom? Och var de dyra :P?

2010-04-01 @ 21:42:54
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hej Sandra! Nej, de var inte alls dyra. 299 kr för bägge på biltema. Till min förvåning var det Jeppe som sa till mig att titta på dom. (Han visste väl att det skulle bli dyrt om jag köpte ngn annan stans) hihi ;)

2010-04-02 @ 09:21:27
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej :) Jag vet var jag ska imorgon iallafall hehe :P Blev helt förälskad i dom :D

2010-04-02 @ 23:06:40
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0