Städdag!

Idag är det faktiskt skönt att bara vara hemma. Tänker ge mig på en storstädning. Sitter här med min lilla Saga i knät. Hon har precis tagit en liten powernap och jag han iaf duscha under tiden.

Vädret kan man inte heller klaga på, men idag blir det nog till att vara inne trots allt och röja undan inför helgen. Skulle vilja ta och sy mig en bikini-bh. Hittar ju inga bra ute i affärerna som sitter bra. Och jag har mina ideer om hur jag ska göra för att få den att passa som en smäck. Men det ska ju göras ocskå. Får se om jag kommer till skott.

Nu ska jag bjuda på lite bilder.

En riktig pös:


Grillpremiär hemma i trädgården:



Hittat tummen:


Fuck you, jag kan hålla flaskan själv!:


Så söt när hon är ledsen:


Babygymmet är roligt:

Kommentarer
Postat av: Julia

Stora tjejen! :-) haha, hon är så go!

2010-04-18 @ 22:48:46
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0