VALBORG!

Idag är det Valborg, och som alltid så ska det regna. Hoppas att regnet kommer nu och att det håller sig undan ikväll. Igår hade Kristianstad Sveriges högsta temperatur på hela 23 grader. Det kändes kan jag säga. Mkt härligt var det. Och grönskan närmar sig sakta men säkert. Lite regn och sedan slår det väl ut ordentligt.

Ikväll ska vi till Sölvesborg och fira, men får se om det blir att vi sticker ner till majbålet. Tyvärr är Lowe och Saga de enda barnen ikväll, men vi får väl rusta upp för att Lowe ska ha det så roligt som möjligt iaf.

Igår sydde jag en rosa underklänning till dopklänningen. Blev ganska så trång. Om Saga växer mkt mer under
den kommande månaden så kan hon nog inte använda den på dopet. Funderar på om jag ska göra ännu en med lite generösare mått. Och funderar på att sy den i 4 stycken istället för i 2 stycken. Får se vad jag hinner med under helgen.

I onsdags var Jeppe som sagt ledig från jobbet och en del grejer kastades på tippen. Skönt att bli av med det. Fast det lär få bli ngn tur till innan sommaren och då blir det lite större grejer som åker. Väntar nu på lapp i brevlådan om hämtning av kläder och prylar, tycker det är konstigt att det inte kommit ngn ännu. De kanske har slutat med det, vem vet. En del grejer är ju fullt användbara och de kan man ju faktiskt skänka bort.

Här kommer lite nya bilder tagna under april månad...

Trevlig Valborg!



Premiär i matstolen:


"Hmm, ligger jag på mage?"


"Detta var ju inget roligt ju"


"Nu ger jag upp"



Rullar på sidan:



Dagen i april då det snöade bamseflingor:

Nu åskar det visst desutom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0