Måndag 23/8

Det har gått bra att jobba, varit en rivstart dock och det har knappt varit en lugn stund. Känner mig ganska så död i fötter och huvud just nu. Hoppas att Saga känner för att vila snart så att jag med kan passa på. Blev glad när jag kom hem igår kväll. Det var undanplockat, rent och barnen sov. Kan det bli bättre?

Saga är numera överallt, drar i allt och försöker resa sig mot allt.

De lugna dagarna är kort sagt över och numera får tvätten och allt annat vänta till de få stunderna hon får för sig att vila middag.

Nu ska jag gå och underhålla min dotter, tiden att sitta här har ju blivit mkt kortare.


Tänk vad tiden har gått fort, bilden är tagen 25 februari:

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja den där väntan är helt olidlig tycker jag, förstår att du är irriterad över att det inte händer någonting.



Ja nu har det gått sådär lång tid igen så det tycker jag absolut, bara slå en pling när hon frisknat till. Hoppas ni slipper någon vidare förkylning i resten av familjen! Love

2010-08-27 @ 17:16:46
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0