Skolstart!

Idag blir vår Lille Lowe en skolpojk. Tänk vad tiden har gått fort och så stor han har blivit. Känns som att det var igår jag fick honom i min famn och nu sitter jag här med en 6 åring och en 7 1/2 månaders bebis. Helt galet!

Idag blir det stress hela dagen. Vara i skolan med Lowe...tror jag iaf. Jag har ingen aning eftersom det enda vi har fått reda på är att vi skulle samlas utanför skolan. Och jag vet inte heller hur länge han ska vara där. Sedan måste jag fylla trädgårdstunnan då det är tömmning imorgon bitti och ikväll 17.30 ska Lowe träna fotboll. Hoppas verkligen att Jeppe hinner hem tills dess. Och så måste jag ordna ngn kvällsmat så att Lowe sedan kommer i säng i vettig tid.

Igår gick han och lade sig kl 20.00, men han rännde upp och ner från sängen tills klockan blev 22.30. Och då gav han tillslut upp. Sedan var det Sagas tur att vakna några gånger inatt för att hon tappat nappen. Jag känner mig helt färdig i huvudet idag.

Imorgon ska jag göra premiär på jobbet. Ångrar verkligen att jag tog denna helgen. Vi ska ha kalas för Lowe på lördag (blir tredje helgen på raken som vi firar honom) och jag har varken hunnit städa eller handla. Och jag lär knappast hinna göra det på fredag då jag jobbar kväll. Så det blir till att handla på lördag morgon och slänga ihop allting då. Suck! Blir så trött på mig själv ibland.

Nej, nu är det dags att väcka Lowe så han hinner äta frukost och klä på sig i lugn och ro.

Tack till er som svarat på vilka som läser min blogg, jag tror att jag kände till er allihop och den bloggen jag inte hade, har jag fått.

Ha en bra dag med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0