Snörvel och atjooo!

Ja, igår började det. Jag har hållt mig frisk mkt länge nu. Tror inte att jag har varit förkyld sedan Saga föddes. Så då får man väl acceptera att man åkt på det nu. Näsan rinner, halsen gör ont. Jag nyser konstant. Inte blir det bättre av att Saga började före mig igår med att nysa och snora.

Fick barnen i säng tidigt igår, men när jag gick och lade mig runt elvatiden vaknade Saga. Hon fick ligga en stund hos mig, men vi har båda sovit väldigt oroligt. Vaknade inatt av att hon hade fått feber, så det var bara till att stiga upp och ge alvedon och lite välling. Sedan fick hon ligga i sin egen säng, där hon somnade gott. Men trots allt detta så vaknade den lilla damen 06.30 och vägrade att somna om. Idag var det min och Lowes sista sovmorgon dessutom. För imorgon börjar Lowe i skolan och då är det upp tidigt som gäller. Jag känner mig ganska så död, men nu är vi uppe iaf.


Idag ska vi hem och hälsa på Sara och Moa en runda. Det blir väl sista gången nu, för sedan börjar Sara jobba. Helt galet. Men tur att jag har mina lediga dagar ibland. För sedan när jag väl jobbar och Sara är mammaledig på nytt, kan man ju ses iaf. ;)

Dags för en ny kopp kaffe och sedan en svalkande dusch. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig vännen!

KRAM

2010-08-18 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0