Ett snabbt litet inlägg

...ja, det får bli ett snabbt. Nu sitter man här igen efter att bägge barnen somnat. Har blivit ganska så sent nu dessa två dagarna. Men sedan har ju Lowe dessutom sommarlov nu så jag vill inte hålla alldeles för hårt på sov tiden. Han har hela livet på sig att komma i säng och stiga upp tidigt.

Nu = en kvart kvar på detta dygnet innan det är onsdag. Förstår inte hur jag har kunnat bli så kvällspigg. Sov inte överdrivet länge idag. Men det gör väl en hel del, att inte längre behöva stressa under dagarna, nu när Lowe är fri från dagis. Kan inte förklara hur skönt det känns.

Idag har jag tagit dagen lite som den kom. Fick in Lowe i duschen imorse trots högljudda protester, högtryckstvättade trädäcket och han precis bli färdig och ställa iordning allt igen innan åskskuren kom. Regnet vräkte bokstavligen talat ner.

Saga har sedan några veckor tillbaka börjat rulla från mage till rygg och tvärtom. Nu använder hon detta för att ta sig fram. Det är inte många sekunder som hon ligger kvar på filten. Varför ska man det när man kan rulla iväg och upptäcka saker på egen hand. =)

En fråga...vart har min dotters hår tagit vägen?

Saga 5 månader:


Saga 11 dagar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0