Förstår inte...

...hur jag kunnat bli så här pigg om kvällarna och nätterna. Just nu känns det som att jag skulle kunna hålla mig vaken hur länge som helst. Men det är bara skit på tv och jag har nog kollat allt på internet som jag kan komma på.

Imorgon är det fotbollsträning för Lowe och min älskling kommer hem efter att ha jobbat borta hela veckan.
På lördag ska Lowe först på barnkalas hos en kompis här i Önnestad mellan 13.00-15.30, sedan kör vi nästan direkt till Sölvesborg för att fira Fabian som fyllt 5 år! Alltså är jag i akut behov av att komma in till stan på fredag för att handla presenter. Och skönast är ju att få göra det i lugn o ro. Så tur att Jeppe ska vara hemma så att han kan ta barnen.

Idag hälsade jag på hos A, E och S. Och  A börjar allt bli rund om magen sin. Så roligt det ska bli när den lilla anlänt. Och vi lyckades få en riktig fullträff eftersom M också kunde komma dit. Har inte träffat henne på evigheter: Kan inte nog beskriva hur härligt det var att få träffa henne igen och snacka en massa. Förhoppningsvis blir det mkt mer av den varan snart. Och Sara förlåt....glömde bort att fråga om spelen igen. Men jag sa att nästa gång vi alla ses så ska du o Moa vara med. Så nu får vi ta och boka in en dag.... SNART! :)

Nej, nu får jag ta och ge upp igen och tvinga mig i säng. Barnen sover ju inte längre på morgonen för att jag vill det. ;)

Godnatt! *

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag är verkligen såld i dem, åt en hel påse igår och en idag haha! Nej är lite tveksam till det, prövar du så berätta gärna vad du tyckte : ) kram

2010-06-17 @ 01:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0