Sista dagen i Juni

Det känns lite som att denna dagen kommer bli en aning seg. Kanske jag skulle passa på att rensa bort lite ogräs. Solen lyser med sin frånvaro tyvärr men jag känner fortfarande för att bada. Vi kastade tyvärr ut våran pool i höstas och både jag och Lowe saknar den.

På söndag kommer min syster och hennes två barn hit och stannar i princip hela nästa vecka. Och eftersom vi bara har en bil att köra med så kommer vi ingenstans direkt. Får ju inte plats allihop i våran. Så det får nog bli till att skaffa en liten pool så att barnen iaf kan få plaska lite. Det är lite synd att Önnestad inte har ngt utebad.

Men det ska bli härligt att ha dem här! Längtar!!!

Idag är det sista dagen i Juni månad och imorgon fyller min lilla tjej 6 månader och Moa fyller 1 år och Casper blir 4 månader. GRATTIS!!!

Nu åter till verkligheten och allt det tråkiga som man måste göra.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0