12 veckor idag!

Idag blir Saga 12 veckor gammal. Och snart hela 3 månader. Sitter här med en nybadad tös i min famn och skriver. =)

Jag hade helt fel med påsklovet. Det är inte nästa vecka, utan nästa igen. Lite drygt. Hade sett fram emot att vara ledig nu när syster med familj kommer att vara här hela nästa vecka. Men iof så är Lowe bara på dagis mellan 9-11.30, så det kan väl gå.

Idag blir det lite smått storstädning här hemma. Ska rensa ut lite grejer (om jag hinner) som inte används o lägga i en stor kartong. Man kan ju alltid skicka det till loppis.

Alltså bjuder kvällen på lite mys med familjen o syrrans familj samt på lördag förmiddag. På eftermiddagen blir det kalas x 2. Först ska vi till Lowes kusin som fyllt 6 år och sedan till Janni som fyllt 26 år. På söndag blir det Andys med Stoffe, Jessica och kidsen. Fullbokat hela helgen med andra ord! =)

Nu till vikten. Jag har kämpat med att äta rätt denna veckan och i måttliga mängder. Igår käkade jag en tallrik havregrynsgröt till kvällsamt medans övriga åt Mcdonalds. Får hålla mig till en festdag i veckan och det blir på lördagarna. Och då får ingen påpeka vad jag äter. ;) (inom rimliga gränser dock). Kunde inte hålla mig borta från vågen imorse. Och den visar -3 kg på 2 veckor. Tjohooo!!! 6 kg kvar till mål 1 då. Hoppas nu att det inte stannar av för då blir man lite knäckt. Planerar ju att ha nått det målet inom 7 veckor.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så duktig du är !!!

2010-03-27 @ 22:09:03
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0