30 mars

Solen skiner så underbart. Blev paff när termometern visade - 0,5 i morse och det var frost ute. Nu är man nyss hemkommen från en promenad med hunden. Tror jag snart ska vidga mina vyer i Önnestad och hitta andra rundor. Börjar bli trött på den rundan som jag nu promenerat i ca 2 1/2 år. Skulle vilja laga min cykel så att jag kan börja cykla när Saga blivit så pass stor att det går att åka i barnsadeln. . Älskar att cykla.

Drog en djup suck imorse när jag ställde mig på vågen. Den fina nedgången på 3 kg visade nu bara -1 kg. Tror jag ska väga mig på fredagar istället. Måndagar fungerar inte för mig när man har lyxat till det på lördagen. Känns som man alltid ska få leva ett snålt liv när det kommer till maten. Hade man bara kunnat komma iväg och träna så hade det ju varit lättare, tyvärr finns det inte mkt möjlighet till det.

Varje gång våren närmar sig så tänker jag att nu ska jag köpa lite nya krukor och plantera lite fina blommor. Dock blir det aldrig så. Men jag hoppas att jag kan göra lite fint nu innan påsk. Kanske jag hinner en runda imorgon innan Julia och Casper kommer.

Idag blir det lite städning här hemma. Har blivit så grusigt på golvet. Allt som Pixi drar med sig in. Och så blir det en runda till mormor så att Nellie och Lowe kan leka lite

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0