Bara en liten uppdatering

Bara sådär en onsdagskväll...får jag för mig att blogga. =)


Det händer mkt saker hela tiden. Saga sprallar som aldrig förr och kan nu tom trivas en lite längre

stund i sitt babygym. Där jollrar hon och boxar på djuren som hänger och skrammlar. Händerna har

hon börjat använda lite också,  gnuggar sig bla i ögonen när hon blir trött. Det börjar bli en liten

person av min flicka.


Lille Casper finns nu att skåda på fodda.nu. Så lik Julia kom både jag och Sara fram till. Och vilken

sötnos. Imorgon ska jag få träffa honom och de nyblivna föräldrarna. Håller på att längta ihjäl mig!!!


Nu ska jag titta på fuskbyggarna och kela med Saga en stund.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han är JÄTTE söt kan jag lova :) och som du skrev, väldigt lik Julia :D men små inslag av andre också :) Helt underbar är han :D och så liten :P

2010-03-04 @ 00:15:45
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Ellie

Sandra: Det kan jag tänka mig. Grattis till dig Faster Sandra! Och helt klart lik sin far också. =)

2010-03-04 @ 09:49:05
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0