En tur på stan

Idag blev jag väckt lite efter 05.00. Men jag bestämde mig för att sova till klockan skulle ringa 07.00. Jag slog då av larmet och vaknade inte förens 08.30. Galet! Har sovit ganska dåligt inatt. Försökte lägga Saga i vaggan några gånger, men det gick inte så bra. Tänkte ju att jag skulle slippa bära upp liften, men det känns väl inte tillräckligt ombonat utan den. Sedan vaknade jag av att Lowe hade kommit in och lagt sig hos oss. Han låg tvärs över hela sängen med huvudet i min rygg. Fick då flytta honom så att han iaf låg på kuddden. Kanske inte så konstigt att man är trött fastän man sover så länge. När man jobbade gick man ju upp 05.00 utan problem, fast oftast sov man ju på natten.

Idag bär det av till stan med barnen och mamma. Premiärtur för Saga. Önskar att jag hade haft ngn mindre smidigare vagn bara. Ska bli intressant att se om jag kan fälla ihop den jag har. Ska hålla tummarna för att Lowe skärper sig. Det var bara en massa gnäll sist. Det bästa för honom hade varit om han kunde varit ngn annan stans. Men det kan ju bli lite klurigt. Så det e bara att tänka positivt och hoppas. Han måste ju ha ett par nya byxor iaf.

Nu tycker jag att minusgraderna får ge sig. Det blir dyra elräkningar! Och minusgrader ska det inte vara när det är mars. Men det verkar hålla sig under nollan hela denna veckan med. Tänk, i början av april får vi förhoppningsvis se lite plusgrader och början till löv på träden. Lääängtar, längtar!!!

Ha en underbar måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0