Nummer 1 är inte så dumt!

Idag är det den 1 mars och vilken underbar dag. Kunde inte börjat bättre än födseln av en gosse. Andrée och Julias gosse. Välkommen till världen och Grattis till dina föräldrar! Nu bara längtar man efter att få träffa er alla.
Vilken bra dag han valde. Roligt att både Moa, Saga och er lille gosse fötts den 1:e i ngn månad. Nu återstår bara längd och vikt. Jag har ju gissat rätt på datumet iaf. Längden gissade jag nog på 53 cm och vikten på 3610 gram. Minns inte så noga. =) Han såg iaf inte ut som ngn jättebebis på bilden.

Och idag den 1 MARS blir våran lilla Saga 2 månader gammal. Undrar så hur lång hon blivit och vad hon väger. Har ju inte tid på BVC förens den 9 mars. Och inte att förglömma så blir Moa 8 månader idag. Tänk vad tiden rullar på. Och nej...ska inte börja med mitt "tiden rinner iväg" snack. ;)

Undrar vad denna dagen bjuder på mer idag. Nu vaknade iaf Saga, så det blir att ta ett 2 månaders kort på henne och lägga ut på bloggen!

Ha en underbar dag!

Saga 8 veckor i Lowes famn:


Babygymmet börjar bli roligt:



(2 månaders bild) Och jag bjuder på en hel del leenden numera:



Idag 2 månader gammal:



Kommentarer
Postat av: Elin

Naw lilla tjejen. vad jag längtar tills jag får träffa er igen!! Kram

2010-03-01 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0