Tisdag 2/3

I natt har jag inte sovit så mkt. Har störts av Jeppes snarkande från det att han somnade tills han steg upp. Vinden har blåst genom fönstrena och Saga har inte velat sova. Blev dessutom helt slutkörd igår av att jaga Lowe i säng stup i kvarten. Han ville inte sova om inte ngn av oss var där uppe. Jeppes klocka ringde 05.15, och då steg även jag upp för att kunna göra allt i lugn och ro innan Lowe skulle upp. Och nu 1 timme innan det är dags för dagis så sitter vi påklädda och klara...utan tjat och stress. Det känns otroligt skönt.

Efter dagislämningen beger jag och Saga oss in till Maxi för att fylla på i förråden här hemma. Det är en aningens tomt.

Ikväll kommer dessutom älskade lilla Janni hit och eventuellt Mattias också. Då ska det lagas lite mat och tjabbas en massa. =) Ibland är det skönt när någon orkar hälsa på en.

Kan fortfarande inte smälta att Julia inte längre är gravid, att hon nu sållat sig till de nyblivna mödrarna. Åhh vad spännnade det ska bli att få träffa deras lille Casper! Håller på att längta ihjäl mig här hemma.

Förmodligen blir det att vi bokar 1 veckas resa till Teneriffa om 1 år. Tänk vad alla barnen ska springa omkring och busa då. 3 st 1 åringar. Härligt!!!

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas din dag blir lugnare så du kan vila lite grand! Teneriffa låter ju riktigt najs :) Tycker visst att vi ska ta en träff snart ... kan inte vänta på vårt kök för det lär dröja. Du får helt enkelt blunda för både röra och smuts hihi Hur har du det nästa vecka? Kram

2010-03-02 @ 08:29:36
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Kanske blir 4 stycken 1 åringar :P får se men funderar på att följa med :D

2010-03-02 @ 22:52:25
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Ellie

Nadja: Jag är van vid röran här hemma så det lär inte störa mig! =)Tror inte att jag har ngt planerat för nästa vecka. Vilken dag passar dig? kram



Sandra: åhh vad roligt det hade varit i så fall.:D



2010-03-03 @ 10:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0