Vi går mot påsken

Imorgon går Lowe sin sista dag på dagis innan han har påsklov. Och jag älskar ju loven. Han får ju inte vara på dagis då och det passar mig utmärkt att ha honom hemma och spendera dagarna precis hur vi vill. På fredag kommer Elin, Nellan, Jonathan och Gabbe hit. Lowe han räknar dagarna och längtar efter sina kusiner. (speciellt efter Nellie då). Eftersom Elin och barnen stannar hela påsklovsveckan så finns det mer utrymme för att ses. Och roligt ska det bli. Tyvärr går ju veckorna så fort, speciellt när man är ledig.

Har precis kommit hem från en riktigt härlig promenad. Underbart väder ute. Nu ska det bara bli lite grönare och mer färgglatt. Ska bli intressant att ställa sig på vågen på måndag. Hoppas på förändring, har varit ganska så duktig denna veckan.

Igår var jag och barnen på tupperware party (eller hur det nu stavas). Köpte mig 2 fina kannor. Det gäller att passa på ibland. Tackar Sandra och Johanna för en trevlig kväll. Du är en duktig säljare Johanna! Och tack igen Sandra för nyttigt tilltugg. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Inga kanelbullar eller chokladbollar i denna magen inte. ;-)

Nu ska jag återgå till mitt tradera en liten stund innan det är dags för dagishämtning.


Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söt du är, Tack så mycket !! Ja du ska vara riktigt stolt, jag åt tre kakor haha ! kram

2010-03-24 @ 17:19:30
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Klappar oss på axlarna för vi klarade av att stå emot kakorna :D

tack för besöket :) Riktigt skoj när ni är här och Lowe är så söt med sina spel :D Och Saga är söt som en prinsessa :)

2010-03-24 @ 21:49:17
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0