3 maj

Gårdagen var underbart skön! Lowe lärde sig att cykla, snabbare än vad jag förväntat mig. Visst nu blir han snart 6 år, men för att inte ha tränat på länge (Har inte haft ngn cykel som fungerat), så gick det jätte bra. Min duktiga kille!

Vi grillade lite på kvällen och passade på att bjuda Janni och Hidde på mat. Alltid trevligt med gott sällskap.

Idag blir det en lugn dag. Ska ringa till banken och boka tid bara samt posta lite kläder som jag sålt på tradera. Sabina kommer hit på en kopp kaffe och gör mig sällskap en stund. Det ser lite mulet ut där ute, så frågan är om man vågar inviga torkvindan för i år.

Lowe har på tal om annat blivit lite förkyld och Saga också. Tror med att jag har blivit smittad. Kliar lite i luftrören.
Viktminskningen går åt fel håll, och jag är så trött på det, trött på mig själv. Skulle bara vilja ta en rejäl omgång med en modifastkur, men så länge jag ammar så går ju inte det. Har så ont i höfterna och i kroppen, nu måste det snart hända ngt innan jag avlider. Får nog låta bli att unna mig ngt på helgerna. Äta gott endast vid kalas kanske. Nu ska jag åter igen lägga vitt mjöl, potatis, pasta, socker m.m på hyllan ett tag. Det fungerade ju faktiskt bra de första två veckorna. Det kan gå igen!

Här kommer lite bilder från gårdagen...














Det var allt för denna dagen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni ser ut att bo riktigt mysigt : ) Hoppas förkyldningen släpper för er alla! kram

2010-05-04 @ 10:55:33
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0