Fredag 14 maj

Imorse vaknade Saga redan kl 07.00. Jag försökte amma henne, men jag kan nog kalla amningen avslutad. Hon vill inte mer och därav kommer det inte heller så mkt. Så nu är det slut på att ligga och dra sig länge om morgnarna, nu får man upp och blanda ihop ersättning på morgonen med.

Lowe sover fortfarande. Han var uppe rätt så länge igår kväll. Igår lämnade vi av Jeppe i stan hos sin bror. Och idag åkte de tidigt till Tyskland för att fylla på förråden här hemma.

Igår var jag ganska så flitig. Städade, röjde och hade mig. Målade dessutom städskåpet en andra gång. Vilken skillnad lite vit färg kan göra. Jeppe sågade och satte upp en hylla till mig och målade första omgången samt lade lite golv. Äntligen är där lite ordning där inne. Ska bara skaffa lite bättre lådor att ha på hyllan. Tidigare fanns det bara en klädstång och en smal bräda längst ner...om det nu skulle likna ett skoställ, det var mest i vägen iaf. Och den vita färgen gör så att man ser vad som finns där inne. Ska nog försöka få Jeppe att måla den andra delen av matkällarn med. Jag ger mig helst inte in där pga min spindelfobi. Men med lite vit färg så kommer man även där, se exakt vad man har.

Imorgon bitti kl 10.00 är det dags för att sätta sig i frisörstolen. Är så nervös, för jag vet inte hur det kommer att bli. Har mina ideer, men är inte säker på att de går att genomföra. Vi får väl se.

Nu har Saga tröttnat på att gymma, så dax för lite morgon gos.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0