Sommaren är här...

...Ahh äntligen!!! Fast nästa vecka ska det visst inte bli mer än 12-13 grader. Men jag njuter för fullt av denna veckans väder. Älskar min trädgård just nu...så grönt och fint!

Har blivit ganska så duktig på att gå mina promenader. Nu cyklar ju Lowe dessutom till dagis, så för att hänga
med honom så får man gå raskt. Min våg har gått i sönder, så jag kan för tillfället inte väga mig vilket är drygt. Måste ta och köpa mig en ny så snart det bara går. Men jag tror och hoppas att jag kommer över den första gränsen redan på måndag.

Saga har blivit kanonförkyld. Täppt i näsan och rosslig. Tycker så synd om henne, speciellt om nätterna. Men hon verkar vara vid ganska gott humör trots allt. Igår sov hon bara 3 korta pass, ca 10-15 min. Så det blev ingen rensning av trädgården eller ngn annan nyttosyssla. Hoppas på att jag ska kunna baka lite mer idag. Får ta lite dag för dag. Har ju 1 vecka på mig att bli färdig med allt innan dopet. Kan inte säga hur skööönt det ska bli när det väl är över. Man vill ju ha allt så perfekt, vilket jag vet att det ändå inte kommer att bli. Måste sänka mina krav lite. När Lowe döptes hade jag inga dekorationer precis, men det blev bra iaf.

Nu är det återigen dags att ta ut vagnen och bege sig bort till dagis. Lowe har varit på skolträff och fått äta i matsalen idag. Ska bli intressant att höra vad han har att säga. =)

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0