Galen? Javisst!

Har jag blivit helt galen...svar JA! Var på Maxi idag och köpte Twilight filmerna, 1:an och 2:an. Har tittat på den första filmen 2 gånger idag. Jag kan inte släppa hur underbara de är. Känns som en nyförälskelse och jag får fjärilar i magen när jag tittar på filmerna. Hade inte skadat om välden hade varit lite mer magisk än vad den är. Men får väl snart lämna denna fantasivärld och kliva in i verkligheten igen innan jag driver Jeppe till vaninne. Han är redan trött på mig och mitt intensiva läsande av böckerna. Och tro mig, jag älskar Jeppe och mina underbara barn. Men visst är det skönt att fly från verkligheten och allt det vardagliga ibland?!

Nu åter till verkligheten! Lowe har fått tid för operation imorgon kl 08.00. Detta ger mig mer ångest och det ilar till i magen när jag tänker på det. Jag vet att det är vad han behöver och att allt kommer att gå bra. Men det kommer göra så ont i mitt hjärta att behöva se honom ha ont. Hoppas att han inte kommer få så stora problem efteråt. Så jag ska ägna kvällen åt att fixa allt det praktiska inför morgondagen. Och städa undan lite så att man slipper tänka på det när man kommit hem.

Helgen som gått har jag varit i Malmö och tittat på Ladies Night! Superbra, men nästa gång ska vi boka bord och slippa sitta på läktaren. I lördags jobbade jag kväll och i går var jag bara hemma och tog det lugnt tillsammans med barnen, då Jeppe spenderade dagen och kvällen ute i Ö-tofta för att hjälpa Bertil med trappan.

Nu ska jag återgå till vardagen och städa lite.

kramkram

Twilight Poster 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tokiga du :) Jag var inne i samma dvala när jag läste dem och såg filmerna. Har nog sett 1:an (filmen) 4 ggr! Robin tycker också de är bra, men han tycker inte de är extremt bra och att jag är fånig som gillar hela denna romansgrej. Men man blir uppslukad. Det går inte att låta bli:)



Jättefin familjebild du har som bild på framsidan av bloggen!



Hoppas det gick bra för Lowe! Kramar till er

2010-11-09 @ 19:07:46
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0