Tisdag 2 November

Idag har det varit full fart. På förmiddagen var vi hemma hos E och barnen här i Önnestad. Mkt trevligt och framförallt roligt att känna ngn av grannarna här i Önnestad. Jag kunde ha snackat på i evigheter, men tyvärr fick vi bege oss hemmåt efter en stund för att köra in till stan. Saga hade tid på BVC idag och blev "godkänd" av farbror doktorn. Tyvärr ville hon inte samarbeta och slå klossarna ihop och visa allt hon kan. Hon synade istället doktorn och sköterskan noga och tyckte inte att de var ett dugg roliga. Börjar kanske bli lite rädd för främlingar nu. Lowe däremot pladdrade på som vanligt. :-D Saga väger nu 9120 g och är 74 cm lång. Tyckte dock att hon inte mätte från hälen, så jag tror inte att hon är mer än 73 cm lång.

Efter Bvc så körde vi till hemmakväll och hyrde några filmer och Lowe fick köpa lite godis. Sedan blev det McD, körde och betalade våra vinterdäck och avslutade på babyproffsen där jag äntligen köpte refills till min Sangenic blöjhink som jag ännu inte använt. Eftersom den står i lekrummet så är det bra om det inte luktar skunk där inne.

Nu ska det lagas kvällsmat och sedan blir det kanske en film innan DHW börjar. Men det är ju inte så bråttom med filmerna. Man har ju dessa en hel vecka.

Mys med andra ord... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0