Torsdag 25/11

Denna veckan har min diet gått ganska så bra bortsett från att jag ätit riktig kvällsmat ngn dag och en lussebulle i måndags. Och så bjöd ju Anna på en bit sockerkaka med kokos på igår och det kunde jag tyvärr inte säga nej till. Men tog iaf ingen annan kaka. Idag visade vågen -2,6 kg. Och det får jag väl vara nöjd med. På måndag hoppas jag att det iaf ska vara -3,5 kg. Det borde jag klara av att göra mig av med 0,9 kg på 4 dagar.

Imorgon vankas det jobb mellan 13.45-22.00. Hoppas på en bra kväll och det ska bli så roligt att få träffa en del av mina arbetskamrater. På lördag är det Jeppes tur att jobba lite extra och kanske även på söndag. Men hoppas inte för då är det tänkt att jag och Lowe ska ha pysseldag hemma hos mamma.

Nu måste jag ut och borsta av all snö från bilen så att jag kan köra Lowe till skolan. Det har ju kommit en hel del och min skottning i morse börjar tyna bort. Snön vräker ju ner. Ska dock bli mysigt att det ligger snö nu när det närmar sig 1:a advent.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till Neo

Duktig du är !! MAn måste unna sig också! : ) Kram

2010-11-26 @ 22:22:30
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0