Födelsedag och doktorbesök!

Jaha, då blev det bestämt utan att tveka. Lowe ska opereras och detta redan på torsdag nästa vecka. Hoppas så att detta ska hjälpa honom till en lättare vardag. För er som inte vet så har han problem med att kissa eftersom hans förhud är mer eller mindre helt sammanvuxen. Därav strider vid tillsägelser om toabesök (eftersom detta är så omständigt för honom) och nerkissade kläder x flera varje dag. Just nu tänker jag mkt på det jobbig precis innan och efter operationen. Men jag hoppas att det ska gå bra för honom och att han kommer att läka snabbt. Glömmer ju aldrig hur det skar i mitt hjärta då han klämde sig i toalocket. Har nog aldrig hört ett sådant hjärtskärande skrik från honom då som när han var tvungen att kissa. Men jag önskar nästan att de hade kollat upp detta tidigare och att jag hade stått på mig när det hela väl började för några år sedan. Då sa läkaren bara att det är normalt att ha det så upp till man blir 12 år. Är glad att jag jag iaf har stått på mig nu. För nu går han i skolan och då är det kanske inte så roligt att dras med detta. Mitt älskade lilla barn.

Lowe verkar ta det bra och vi har pratat mkt om detta. Det är nog mer jag som har lätt för att få tårar i ögonen.

För övrigt är det även idag en underbar dag ute. Och kanske att jag skulle passa på att fylla trädgårdstunnan så att jag slipper tänka på det imorgon. Ska få Saga att somna först bara.

Idag är det inte vilken dag som helst dessutom. Det är min kärleks födelsedag...idag blir han 30 år! Synd att han ligger iväg bara. Men imorgon får vi väl fösöka att fira lite iaf.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: evelina

Usch vad jobbigt för lowe o ha det så, skönt för honom att de ska fixa det nu! Du får planera något riktigt mysigt för dig o mannen i morgon ; ) kram

2010-10-13 @ 16:06:17
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att lowe äntligen får hjälp men tråkigt att man som förälder ska behöva tvinga dom till att ta tag i problemen! Hoppas det går bra för lowe och att han slipper ha massa ont sen efteråt!



Grattis jeppe på födelsedagen! Du får fira lite med honom sen i helgen istället :-)



kram kram

2010-10-13 @ 16:20:23
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Johanna

Stackars Lowe som har det så, skönt dock att dem tar tag i det redan nu, hade säkert blivit värre för honom ju äldre han varit. <3 Kramar



2010-10-13 @ 22:57:25
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0