Förkyldningstider

Vaknade imorse med lite halsont. Jaha, min tur att bli förkyld nu. Saga har haft lite rälig hosta som hon fick i helgen. Men nu är hon bara lite snorig emellanåt. Lowes hosta verkar ge med sig den med, men han låter förkyld om morgnarna. Åhh jag bara hoppas att han blir frisk nu, men man vet ju hur långdragna förkyldningar kan vara. Det skulle ju vara skit med om han inte får opereras på torsdag. Kan ju inte säga att jag längtar dit, jag har snarare ångest för det. Men det kommer ju att ske i vilket fall som helst, så bättre att det sker nu då istället för senare. På tisdag eller onsdag blir det med andra ord en tur till apoteket. Oftast vill man inte att tiden ska gå fort, men nu önskar jag bara att de kommande 3 veckorna ska gå snabbt. (Om det blir op vill säga).

Idag har jag som vanligt inte gjort ngt alls. Suttit vid datorn, stirrat ut i vår ovårdade trädgård och bara insett att nej, idag orkar jag inte göra ngt vettigt. Finns tusen saker jag skulle kunna göra här hemma. Men det e så tråkigt att göra det själv. Och det är ju tyvärr ingen annan här hemma som tar tag i det heller.

Nu ska jag gå och plocka in i diskmaskinen och sedan ska jag och Saga busa lite. Hon är så go min lilla tös med allt hon hittar på. Hon kan numera sitta rätt fint en stund och leka på egen hand.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0