Härliga höstdag!

Det kan man säga, är ju underbart väder ute. Var lite kallt i morse, men bara man klär på sig så är det inga problem. Älskar när hösten är såhär. Kall, frisk, solig och framförallt vindstilla. Hade varit en perfekt dag för att rensa lite ogräs.

Pratade med Janni i förmiddags och hon var lite sugen på att ta en runda på stan. Så in for jag och Saga. Vi han med en runda på H&M men blev lurade på de 10% rabatt som de hade idag. Lite störigt även om det inte handlade om så många kronor. Där får man för att man inte är tillräckligt vaken. Saga fick lite nya kläder av sin gudmor. Fyndade sedan inne på Lindex där de hade ombyggnadsrea. Blev så glad när jag hittade en body för 29,90 som jag alltid velat köpa, men som jag trodde hade tagit slut. Köpte givetvis fler plagg till henne nu när det var så billigt. Så nu har hon äntligen lite fina kläder och det bästa av allt är att nästan allt går att kombinera. Har annars haft mest urtvättade ärvekläder som inte har matchat vartannat, vilket har känts lite tråkigt. Inte för att det är ngt fel med det, men ibland är det roligt med ngt nytt oxå, som man dessutom själv har fått vara med att köpa.

Efter shopingturen tog vi oss en fika på teapot. Deras scones med fikonmarmelad och lite rabarber grädd te är ju så underbart gott! Så jag tackar Janni för en härlig förmiddag.

Just nu sover Saga, Lowe är hos en kompis och jag håller på att tvätta mellan varven. Försöker hinna med lite tv-tajm i soffan med för det händer inte allt för ofta.

Önskar er en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0