Inställt...

Igår gick jag och lade mig redan kl 21.00. Planen var att titta på DHW och Cougar Town nerbäddad i sängen, men jag han bara se halva DHW. Vaknade sedan halv tolv på natten av att tv:n var på. Så jag stängde av den och fortsatte att sova. Tror att jag vaknade vid två på natten i panik över att Saga inte låg i sängen. Så jag for runt sängen och riste i täckena. Sedan slog det mig att hon faktiskt inte vaknat som hon numera brukar och visst låg hon och sussade gott i sin säng. Så det var bara att gå o lägga sig igen. Förkyld som en apa vaknade jag sedan vid fem på morgonen helt pigg, men valde att ligga kvar i sängen en hel timme till. Så typiskt att man ska ha en sådan orolig natt när Saga väljer att sova gott hela natten.

Är nyss hemkommen från Maxi, hade sällskap av Johan som fick följa med och handla nu när hans fru och son är iväg. Så det var trevligt att ha ngn att snacka med under tiden. Väl hemma på Johans pakering fick jag ett telefonsamtal från kirurgen. Alltid ska det komma ngt ivägen för en. Nu var det så att han som skulle operera Lowe imorgon hade blivit sjuk och därmed blev operationen inställd. Det känns så tråkigt nu när Lowe väl lyckats bli frisk. Tänk om han blir förkyld till nästa gång. Vi hade verkligen ställt in oss på detta och förberett Lowe och skolan väl. Nu ska man börja om igen och fixa och greja. Men det är inte mkt att göra åt. Vi får ta det som det är. Känns tråkigt att man inte heller vet när han får nästa tid.

Nu ska jag göra mig en macka och en kopp kaffe och lägga mig på soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0