Kvällsbloggande

Skriver av mig lite nu för imorgon lär jag inte hinna. Ska snart packa ihop Lowes gympakläder och natta Saga.

Imorgon hade jag planerat att gå ner till kyrkis, men kom på mitt i all planering att det skulle bli lite tajt. Lowe ska ju till tandläkaren. Ska iaf försöka hinna ner till invigningen av den nya lekplatsen i Önnestad som börjar kl 14.00. Förhoppningsvis så tar det inte så lång tid hos tandläkaren.  

Saga har gjort ett framsteg idag. Hon stog själv i några sekunder utan att hålla sig i ngt. <3 Lillan är inte så liten längre. Idag har jag fått jaga henne lite då hon har varit på precis allt som hon inte får. Man lyfter bort och några sekunder senare är hon tilbaka på samma plats igen. Så jag kan säga att jag inte fått mkt gjort idag. Har haft lite huvudvärk med.

Städat lite har jag iaf gjort, men trots detta så kan jag inte hitta batteriladdaren till kameran. Måste ha glömt den hos ngn, men hos vem?!

Ingen som hittat en batteriladdare till en kamera?

Nu ska jag med ta och sova (så fort lillan har somnat förstås).

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0