Längtan...

Har precis varit och lämnat Lowe på barnkalas. Och vad får man inte syn på om en gravidmage på mamman till födelsedagsbarnet. Förra sommaren fick hon en liten och nu verkar det snart vara dags igen. Åhh så myyyysigt!!!! Jag vill med ha en man som vill ha fler barn. Kan inte släppa tanken på en bebis till. När man blir påmind om det vill man ju extra mkt. Nu tycker Jeppe att han är för gammal...han vill inte ha några barn efter 30. Och ja, som ni vet så fyllde han 30 i onsdags. Men jag hoppas att han ändrar sig om 2 år. Fast vem vet, då kanske man själv inte är så sugen längre.

Jag älskar mina två barn så otroligt mkt! En större kärlek finns nog inte på denna jord. Och jag är så tacksam över att jag har dem. Men man kan inte låta bli att fundera över vad det hade blivit för en liten person om man hade haft turen att få ett barn till.

Bilden är tagen 1 januari 2010 bara en stund innan allt satte igång:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oohh mysigt! Saknar min mage något grymt! Men den tiden kommer senare igen :-) Du får försöka övertala Jeppe till en till hihi :-P

2010-10-18 @ 23:16:09
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0