101010

Idag är det den 10/10-2010, söndag förmiddag och jag mår toppen, konstigt nog. Ingen bakiskänsla här inte. Igår var jag hos Sandra på tjejfest. Det var ju så otroligt jävla kul om man får säga så. Var längesedan jag skrattade så mkt och hade så roligt. Kvällen innehöll tacos, lite galna spel, en hel del dryck och erotikparty. Skulle kunna köpa ALLT...nästan iaf som hon hade med sig. :) Men jag stannade vid ett paket med värmande massageoljor. Luktade underbart gott.

Vad denna dagen bjuder på återstår att se. Det blir nog en liten runda ut till svärföräldrarna. Ska bli roligt att se hur trappan ser ut som Jeppe var och byggde på igår när han var där.

Ngn som vet hur man skrämmer bort duvor från trädgården? De har plankat sig på räcket till vårat trädäck. Och fan så där ser ut. De skitar ju ner värre än några andra fåglar. URK! Finns det ngt som man kan sätta som skrämmer bort dom?!

Skulle verkligen behöva dammsuga och lägga in tvätt. Men idag känner jag för att ta en paus från allt sådant. Men det blir nog inte så roligt att behöva ta allt på måndag. Just nu sitter min sambo faktiskt och är lite flitig även här hemma. Han skär ut de sista klinkersplattorna till golvet nedanför den öppna spisen. Kommer att bli fint när även det är färdigt.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack för att du kom! Jätte rolig och trevlig kväll :-P Länge sedan man hade så skoj :-) Längtar till Ladies Night nu :-D

2010-10-10 @ 20:33:32
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0