Studiedag!

Idag har Lowe haft studiedag. Det var så otroligt skönt att få sova till åtta på morgonen. Saga har sovit bra hela natten. Behövde verkligen få sova ut.

Om en månad börjar Lowes fotbollsträning inomhus, på lördagarna dessutom. Så då är det upp tidigt varje lördag som gäller. Lite synd att det är på lördagarna dock, för ibland vill man ju göra annat på fredagskvällarna eller stanna över ngn stans. Vi får väl se hur det blir. Man slipper att vara så förbannat trött och stressad om torsdagskvällarna iaf.

Denna dagen har innehållit en tur till Maxi och gräsklippning av vår ovårdade gräsmatta. Hoppas att det är fint väder imorgon med. Då ska jag försöka mig på att rensa bort så mkt ogräs som möjligt. Får lite dåligt samvete när grannen är ute och påtar o har sig. De har så fint och våran trädgård ser ut som en katastrof. Men å andra sidan så har vi såååå himla mkt rabatter och annat onödigt som ska hållas iordning. Ska försöka "plocka" bort dessa. Vill ha det lättskött med tanke på att tiden inte räcker till. Och dessutom är jag ju själv med två barn i veckorna. Får väl vara nöjd med att Saga ville sova i vagnen medans jag klippte gräset. Tar ju sin lilla tid.

Snart är det dags att börja på kvällsmaten, som blir ungsstekt lax med potatis. Sedan ska jag sätta mig med en ny "Vi Föräldrar" tidning.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0