Tisdag 12 oktober

Är nyss hemkommen från ett utvecklingssamtal på Lowes skola. Det gick jättebra. Nu sitter jag och försöker fördriva tiden innan det är dags att gå och hämta honom igen. Fast brist på sysselsättning har jag inte idag iaf. Disken står kvar sedan igår och smutstvätt finns det gott om. Behöver ta ett varv med dammsugaren oxå.

Men just nu njuter jag bara av mitt kaffe och en lugn stund. Saga sover så det är tyst och skönt.

Jag känner att tiden kryper allt närmre verkligheten då det är dags att börja jobba igen. Är fortfarande bekymmrad över hur vi ska få ihop det med barnen och jobben. Har liksom försökt att inte tänka på det. Men snart är det dags att ta tag i det. Usch vill inte!!!

Imorgon är Lowe ledig från skolan för att han har en tid hos doktorn...vad det nu är för en doktor....? Får hoppas att de fattar ett klokt beslut som hjälper honom. Och så fyller älsklingen 30 år imorgon. Synd att han inte är hemma bara.

Nu har jag slappat en stund, dags att röja lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0