Lite snabb bloggande...

Då har man återigen klarat av morgonens promenad i höstregnet. Det tar emot innan man kommit ut, men hunden måste ju få sin motion och jag med. Det är bara att ge sig ut.

Saga sover gott i sin nya vagn just nu, så jag ska snart ta och packa ihop lite grejer innan färden bär av mot stan för att hälsa på Anna. Snart är det dags för hennes lilla tös att se dagens ljus och då måste hon klart ha en barnvagn. Så den ska få följa med denna gången. Har varit väldigt nöjd med den, men jag orkar helt enkelt inte lyfta den ut och in ur bilen hela tiden. Så därför sålde jag den och köpte mig en lättare vagn. Har även samlat ihop lite smått och gott som Saga inte använder längre som kanske den nya lilla damen kan få användning av senare.

Mina tankar går till min yngsta storasyster idag! Håller tummarna för dig att allt går bra. =)

Nej, dags att göra iordning allt.

Önskar alla en underbart mysig dag i höstregnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0