Migrän och lite bilder

Känner mig en aning seg idag, men huvudvärken från igår har lagt sig. Fick ett migränanfall på väg hem från Lowes skola. Och det börjar alltid med en sk "ljusaura" i synfältet. Det fladdrar och blixtrar och synen försvinner. Denna gången fick jag även nedsatt hörsel och upplevde en oerhörd svaghet i kroppen. Tog två alvedon och lade mig ner på soffan med Saga i famnen och blundade. Fladdret försvann efter ca 15 minuter men jag kunde inte se ordentligt på ca 1 timme. Fick Saga till att somna och sedan kom huvudvärken. Som tur var kunde jag ligga och vila mig i ca 2 timmar medans Saga vilade middag.

Är så glad att jag inte tog bilen igår, för jag hade inte kunnat köra hem.  Nu till ngt roligare.

Har passat på att ladda upp lite gamla bilder på Lowe och Saga. Så här kommer de...


LOWE 3 MÅNADER:



SAGA 3 MÅNADER:


LOWE 4 MÅNADER:


SAGA 4 MÅNADER:


LOWE 5 MÅNADER


SAGA 5 MÅNADER:


LOWE 6 MÅNADER:


SAGA 6 MÅNADER:


LOWE I DOPKLÄNNIG:


SAGA I DOPKLÄNNING:


LOWE 7 MÅNADER:


SAGA 7 MÅNADER:


LOWE 8 MÅNADER


SAGA 7 1/2 MÅNAD:


Det blev lite bilder, har fortfarande inte hittat batteriladdaren till kameran så jag kan inte föra över bilderna på Saga från när hon blev 8 månader. Får helt enkelt leta vidare.

Hava a nice day!

Kommentarer
Postat av: evelinha

jobbigt med migrän, inte så längesedan jag hade det! Saga o Lowe är inte alls lika på bilderna ; )

2010-09-23 @ 12:45:56
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Anna F

Kul att se syskonen. Men inte är de lika?

Kan du inte bara ta minneskortet och sätta i datorn? Måste du ha sladd?

Många kramar

2010-09-23 @ 13:58:46
Postat av: Ellie

En del bilder och miner ser är de lika varandra på. Men inte på de bilderna som jag hittade.



Anna: Överföringssladden har jag, men laddaren till batteriet är borta. Och visst, det fungerar säkert att föra över via minneskortet, men vill ju gärna kunna ladda kameran så att jag kan använda den igen. =)

2010-09-23 @ 16:17:34
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, missade första att du hade bilder på både Lowe och Saga - tänkte Gud va lik hon är Lowe på vissa bilder! :P



Jaså, du har samma störning som jag i synfältet innan migränen slår till? Skitjobbigt, jag hatar det. Man kan knappt koncentrera sig!



Kram

2010-09-28 @ 07:15:15
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0