Tillbaka!

Har varit hos doktorn och tagit en massa prover. Tyvärr glömde jag att nämna hälften av alla mina kroppsliga bekymmer. Skulle skrivit ner allt på en lapp först. Har även hunnit med ett besök hos optikern som konstaterade att jag var översynt... Hon kunde inte förklara de andra ögonfenomenen. Sedan besöket hos doktorn har jag inte hunnit vara på jobbet. Saga fick feber samma dag som höll i sig fram till fredagen. Hon blev frisk och Lowe drabbades av magsjuka på söndagskvällen. Jag var ledig måndag och tisdag och såg fram emot en dag på jobbet på onsdagen. Men på tisdagskvällen fick Saga hög feber igen och på natten var det min tur att bli magsjuk. Har fortfarande ont i hela kroppen efter detta. Saga har fortfarande feber stackarn. Idag är jag ledig och i helgen väntas det jobb... Vågar knappt säga det! Men är verkligen trött på att sitta hemma i denna sjukstugan. Förkyld som tusan med. Mina skakningar och muskelryckningar är tillbaka igen. Med detta kommer yrsel och matthet. Är det bristen på sömn som gör det kanske? Har ju inte sovit på några nätter nu. Är så trött på att må så här, vill må bra igen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch.. De låter inte alls bra Ellie! När ska du få svar från läkare och så? Du har inte en chans att be någon passa barnen så du kan få åka iväg över helgen eller bara vara hemma och ta de lugnt? Känns som att du behöver de och din kropp säger ju verkligen ifrån att du måste de!



Kan inte Jeppe vara hemma med barnen något när de är sjuka eller så? Låter nästan som du är ensamstående ju.. Och så ska de inte vara!



Håller tummarna för att du ska få må bra snart och även barnen! Hojta till om vi kan hjälpa dig med något!



Kram

2011-12-10 @ 11:54:23
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sara

Usch kära du!

Du måste verkligen försöka vila vännen! Du kommer gå rakt in i väggen snart. Din kropp säger verkligen till dig att du måste sakta ner! Lyssna på den. Försök få Jeppe till att hjälpa till mer! Du måste få vila dig!

Massor av kramar till dig från mig

2011-12-11 @ 21:27:58
URL: http://sarathore.blogg.se/
Postat av: Nadja

Stackars dig! Skönt att du fått remiss så du får lite klarhet och ev behandling.... men du måste verkligen försöka ta det lite lugnt också! Håller med föreg. Försök dela mer på ansvaret (absolut inget jag ska lägga mig i egentligen) men jag känner igen mig så och är rädd att du också är på väg över kanten.

Kram

2011-12-15 @ 17:25:04
Postat av: Sandra

Sv: Nej vi har typ allt kvar att fixa nu men vi har ju alla saker sen Max så de är bara att plocka fram och tvätta upp och så som behövs göras :) Men ska in och köpa lite nya kläder så den slipper ha allt begnagat efter Max :-P Sen är de ju nappar, flaskor m.m men de tar vi lite som de kommer :-)



Riktigt mysigt att bebis snart är här men ändå lite skrämmande då de var så långt tills dess och nu bara så puff så är de mindre än 2 månader hehe! Men som vi längtar och de ska bli så skönt att få leva normalt igen sen :)

2012-01-20 @ 10:50:09
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0