2011-01-01 Saga 1 år

Hipp Hipp Hurra för Saga igår. Hade tyvärr inte ngn tid över för att sätta mig vid datorn och skriva som jag hade önskat. Den har varit ockuperad hela dagen och det blev en del att röja undan efter nyårsafton. Gästerna vi hade stannade över och åkte hem igår kväll. Har varit mkt trevligt att ha dem här. Vi firade Saga lite smått tillsammans igår på hennes 1 års dag.  Av Janni o Co fick hon en fin joggingdress med tillhörande body. Av oss fick hon ett bäddset, lego duplo, en mysig filt och en väska att ha till dagis.

Dessutom skruvade jag under kvällen ihop bordet och pallarna som är från hela familjen på bägge sidorna. Det blev så superfint i hennes rum. Ska lägga upp lite bilder senare. Kanske under kvällen. För idag ska vi fira Saga med Jeppes sida samt några fler vänner. Lär därför inte hinna innan.

Kanske jag även skriver om hur det var när Saga kom till världen för 1 år sedan. Nu under denna morgondagen för ett år sedan hade hon inte ens hunnit bli ett dygn gammal. Tänk så fort tiden den går. Om 2 månader börjar jag jobba och Saga får förhoppningsvis en plats på dagis.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig nyårshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0