En sväng i Turkiet.

Tillbaka efter att ha spenderat en vecka i Turkiet. Vi överraskade alla där nere förrutom svärföräldrarna som visste om att vi skulle komma och spendera en vecka tillsammans med dem. Och de blev VERKLIGEN glatt överraskade! HIHI. Därav har vi inte nämnt resan till så många med risk för läckor. Vi hade fint väder i ca 3-4 dagar och åska och regn övriga dagar. Men det var skönt att bara få komma iväg. Provade på Hamas, turkisk skrubb och massage. En underlig upplevelse måste jag säga. Men nu har man provat det iaf. Slänger in lite bilder från semestern senare när jag orkar. Just när är jag sådär obotligt trött och en tidig semester är mer än välkomen! Saga gjorde premiär på flyg, buss och tågresa. Det gick ganska så bra. Men var samtidigt lite jobbigt att ha en rastlös liten dam i knäet under 5 timmar. Turkiet var förövrigt bra, men inte ngt favoritställe. Turkarna kan vara ganska så påfrestande när det ska shoppas. Så tycker man att det är påfrestande att handla i spanien så är det inget jämfört med detta. På hotellet var de annars hårt arbetande, glada och barnkära.

Det har varit en lugn arbetsdag idag, både skönt och jobbigt. Trött som man är går tiden så sakta när det är för lugnt.
Nu ska jag sätta mig och skriva sommarschemat till dagis och fritids.

kramisar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för dina kommentarer,ja det känns som den sagt pang bara :) Ser fram emot att se bilder från er resa :) Kram

2011-05-18 @ 21:19:52
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: De är en tjej inne i stan som jag köper de av. Kan skicka nr till dig om du vill ha de :-)



Håller med Johanna, ser fram emot alla Turkiet bilder :-P

2011-05-19 @ 08:01:47
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0