Hej kära vänner!

Blogger ekar lite!!! Känner att jag inte riktigt hinner med min blogg för tillfället. Och jag försöker hinna läsa era bloggar, men lägger inte så mkt tid på att komentera. Så NI som läste förr ÄR NI KVAR?! Dagarna rullar på och nu har det varit påsk och valborg som inneburit träff med mina syskon, deras respektive och syskonbarn. Samt med vänner och Jeppes familj. Underbart med andra ord. Tyvärr är där fler vänner jag gärna skulle vilja hinna med att träffa...så småningom hittar man kanske en håla. Men just nu är det fullt upp hela tiden. Jobb och fotbollsträningar och matcher. Det är svårt att hinna med annat än jobb och barn när man jobbar som jag gör och dessutom är ensam med barnen i veckorna.

Och tiden går för fort. Jag hinner inte riktigt med. Det var visst någon som sa att vi nu är inne i maj månad. Hur galet känns inte det? Men skönt för det betyder att det bara är ca 6 1/2 vecka kvar tills min sommarsemester börjar.

Idag har en snickare? varit och kollat på vår toalett. Och väljer vi nu plastmatta eller klickgolv så slipper vi självrisken på 3000 kr. Inte helt fel. Det bör ju dessutom inte vara klinkers där eftersom golvet sviktar lite. Så en plastmatta låter helt ok. Lättstädat och fräsht. Finns många fina plastmattor nuför tiden.

Tänk så grönt det är ute på träd och buskar....så grönt var det minsan inte förra våren, på tal om annat

Så ja, det var ett kort inlägg. Vi mår bra allihop ÄNTLIGEN! Var på Bvc med Saga förra veckan. 80 cm lång och 10,9 kg.

Hoppas att ni andra haft en bra påsk och valborg! kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är fortfarande kvar :-) Överger inte sig så lätt hehe.



Svar: De skrev aldrig hur varmt de hade de utan bara att de var varmt redan. De hade 20grader i vattnet men hoppades på att de skulle bli varmare snabbt.

2011-05-04 @ 22:45:19
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Svar: Jag har ett nr du kan få Ellie om du vill testa de :-) Hon är riktigt snäll och trevlig denna tjejen :-P

2011-05-06 @ 08:43:15
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Välkommen till regniga Sverige igen! Tyckte ni kunde packat ner oss i era väskor så vi också hade fått lite sol och värme hehe..

2011-05-15 @ 16:38:48
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Terjelene

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-07-09 @ 18:56:18
URL: http://terjelene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0