Som ni kanske förstått....

Så mår jag inte så strålande bra just nu. Har ingen som helst lust till ngt. Längtar inte efter advent eller jul eller ngt annat. Och jag som alltid älskat och sett fram emot detta. Nej, mina dagar är fyllda med oro. Hjärtklappning och darrningar/vibrationer inuti kroppen. Det syns inte utanpå, känns inte utanpå, men det känns inuti kroppen, precis som det sitter i blodkärlen. Har haft sedan lång tid tillbaka att jag vaknat till när jag somnat då jag inte planerat att sova och kärlen har darrat, men då har jag kunnat känna vibrationerna under hakan och händerna har skakat. Men nu sedan jag gick på nattpassen har jag mer eller mindre fått dessa nya vibrationer i hela kroppen varje gång jag lägger mig ner för att sova. Det tar med andra ord väldigt lång tid för mig att kunna slappna av och somna. Nu de sista dagarna känner jag även av dessa vibrationer dagtid. Det känns jättejobbigt att inte veta vad det beror på. Och läkartid fick jag först om en vecka! Får väl hoppas att man lever tills dess. :-( är hemma från jobbet idag, bröt ihop på dagis när jag lämnade Saga! pinsamt! Men samtidigt så fick de ju veta om mitt problem. Gråter hemma så fort jag har en stund för mig själv. Jag har inte tid och råd med detta! Imorgon ska jag jobba, kanske är bra att tänka på annat....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, de låter verkligen inte bra och jag hoppas du får svar från läkaren på vad det kan vara! Du måste vara rädd om dig och börja ta det lite mer lugnt..



Det låter som du är på väg in i väggen och de är inte bra!



Får du hjälp och så hemma va Jeppe? Den hjälpen du behöver?



Hoppas verkligen de löser sig för dig snart och att du mår bättre!



Massor av styrke kramar till dig!

2011-11-23 @ 16:47:58
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Usch, de låter verkligen inte bra och jag hoppas du får svar från läkaren på vad det kan vara! Du måste vara rädd om dig och börja ta det lite mer lugnt..



Det låter som du är på väg in i väggen och de är inte bra!



Får du hjälp och så hemma va Jeppe? Den hjälpen du behöver?



Hoppas verkligen de löser sig för dig snart och att du mår bättre!



Massor av styrke kramar till dig!

2011-11-23 @ 16:51:25
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Nadja

Många varma kramar till dig Ellie! Jag hoppas verkligen att du får svar hos läkaren så du iaf kan släppa oron över vad det kan vara. Tän på att du får vara hemma en vecka utan läkarintyg. Vet att det känns skit - kring jul och allt när man behöver pengr. Men hälsan är viktigast. OM det är så att du gått in i väggen så måste du bryta det så tidigt som möjligt för att inte vägen tillbaka ska bli väldigt lång. Var hemma! Ta det lugnt!

KRAM

2011-11-28 @ 12:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0